Tuesday, February 20, 2007

Hola

Hola. Si, sé que és molt original començar a escriure amb un blog dient hola. Però què voleu. No vull originalitat, ara mateix. De fet no vull res. He iniciat aquest blog perquè en tenia ganes. Ni perquè l'obsessió d'escriure feia que ofegués les meves ànsies literàries amb uns gots d'alcohol, ni perquè vull canviar el món des del meu petit espai de la xarxa... simplement, perquè en tenia ganes.

Respecte al títol del blog, ja em perdonareu, és bastant cutre. Jo mateix, veient-lo des de fora, me n'hauria rigut bastant. De fet, me n'enriuré:

- Què clàssic. Una cita, i a més canviada.

O altres opcions:

- Com t'atreveixes a contradir el gran Kapuscinski (o com s'escrigui)

O bé:

- Com pots dir això, per ser periodista s'ha de ser superguai i voler canviar el món

Bé, simplement no sabia què posar, i he posat això. No em pregunteu quan l'actualitzaré, perquè ni jo ho sé, potser ho fai cada cinc minuts, potser fins d'aquí cinc mesos no ho faré. Bé, crec que aquesta tarda penjaré quelcom ja fet, per fer volum. No us penseu que em curraré un escrit cada dia no?

Bé, això és tot. Per començar, un post totalment prescindible. Com la majoria, suposu

1 comment:

clauster said...

Visca les teves ganes!!!