Sunday, June 10, 2007

5:24

Són les 5 i 24 minuts i fa 34 minuts que m'he despertat amb l'únic objectiu que posar-me a estudiar. He perdut aquests minuts en trucar a tots els meus amics per notificar l'hora a la qual m'he despertat, la meva proesa, així com també el meu patiment per l'exàmen que s'acosta. He trucat a Rafa Nadal (el tenista no, l'altre) director d'El Periodico, perquè parés les màquines. Que tothom se n'assabenti! Sóc un heroi! M'he despertat superaviat per estudiar, sóc un superhome, Nietzche (sempre s'ha d'incloure un toc filosòfic, dóna un cert aire intel·lectual), què me'n dius?
Ara, un cop publicat la gran proesa de la qual he estat capaç, crec que aniré a estudiar. Per cert, no ens enganyem. Ni geni ni tonteries. Si m'he despertat a aquesta hora és perquè no he estudiat suficient abans. Com tothom.

No comments: