Sunday, June 10, 2007

1/6

Demà començo als exàmens. Fet que a ningú -gairebé ni a mi- li importa una merda. Per celebrar l'efemèride, avui he decidit sortir del meu postrat silenci i parlar del maco cas de l'1/6. Si jo fos una persona guai dema tindria un nick de messenger -o cara, o personalitat- pessimista, mostrant-me asquejat pel fet d'haver de fer la meva feina -estudiar, per alguna cosa posem estudiant a la casella "ocupació"- seguit d'una fracció que, com si fos un percentratge de triples d'un partit de bàsquet, vol demostrar a la resta que ja n'he fet un de sis. QUÈ COLLONS M'IMPORTA EL NOMBRE D'EXÀMENS QUE TINGUIS I ELS QUE HAGIS FET. Bé, perdò per la virulència. Però, ara mateix, quasi tots els que han de tenir exàmens tenen exàmens, i, per tant, tu (o vosaltres, o jo), també tenim exàmens, i per tant el fet que tu en tinguis als altres més aviat ens produeix una sensació de suor fàl·lica (o genital, per no masculinitzar-ho tot) o d'irascibilitat davant del teu egoisme. Et vols apropiar tu, creador/a del nick guay, de la possibilitat d'estar asquejat per la presència d'exàmens? Vols tenir el monopoli, l'imperialisme de l'examinat cansat?

1 comment:

clauster said...

Algun dia et tancaran a la presó...